نوشته شده توسط : تاجر ایرانی
شركت Iomega از عرضه حافظه مجازی قابل‌حملی خبر داده كه به یك نرم‌افزار امنیتی ویژه مجهز شده و قیمت آن از 85 دلار آغاز می‌شود.
این حافظه مجازی كه بسیار زیبا طراحی شده است eGo نام دارد و به ورودی USB 3.0 مجهز شده است. حافظه eGo در رنگ‌های قرمز، آبی و نقره‌ای طراحی شده است و می‌تواند ضمن سازگاری با سیستم‌های عامل ویندوز و Mac، در حجم‌های 250، 320 و 500 گیگابایت ساخته شده است.
آخرین نسخه این محصول كه هم‌اكنون وارد بازار شده است، جایگزین مدل پیشین این حافظه مجازی می‌شود كه دو سال پیش وارد بازار شد. این مدل جدید به نرم‌افزار ویژه‌ای مجهز شده است كه می‌تواند از اطلاعات كاربران نسخه پشتیبان تهیه كند و علاوه بر این، شركت سازنده نرم‌افزار ضدویروس شركت مكافی را نیز روی آن نصب كرده است.
كاربران طی شش ماه نخست استفاده از این هارددیسك قابل‌حمل، برای استفاده از نرم‌افزار ضدویروس مكافی نیاز به پرداخت هزینه ندارند.
بدنه این هارددیسك از جنس آلومینیوم ساخته شده است و حدود نیم اینچ ضخامت دارد. وزن این محصول كمتر از 7 انس بوده و در مقابل سقوط از ارتفاع 51 اینچی مشكلی برای آن ایجاد نمی‌شود.
این محصول همراه با یك كابل Y عرضه می‌شود كه به كاربران امكان می‌دهد در صورت لزوم و در آن واحد از دو ورودی USB استفاده كنند.

 





:: موضوعات مرتبط: جالب است بدانید , ,
:: برچسب‌ها: عرضه هارد دیسک با ضدویرس مکافی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: