آشنایی با چند کارآفرین
نوشته شده توسط : تاجر ایرانی
هفته آخر ارديبهشت خانه شهرياران جوان سميناري برگزار كرد تا به جوان ها ياد بدهد خود اشتغالي يعني چه و از كجا بايد شروع كنند

برای خودت پول جور کن!

« بچه، چرا این قدر الاف می چرخی، خب برو یک کاری پیدا کن..» این جمله برای خیلی از جوان ها چه تحصیلکرده و چه تحصیل نکرده آشناست. تهران ما دارد به سمتی می رود که بیکاری- آن هم از نوع کار دولتی- اپیدمی شده. سرت را بچرخانی فارغ التحصیلاتی را می بینی که از دانشگاه مدرک می گیرند و دربه در دنبال کار می گردند. یک راه دررو این وسط، کارآفرینی و خود اشتغالی خود جوانان است. حالا این جمله قلمبه و سلمبه یعنی چه؟ کارآفرینی جدیدا خیلی بین جوان ها مد شده؛ مخصوصا از وقتی که دیگر شغل دولتی نایاب است و سازمان ها و مراکز دولتی از فشار مشتاقان کارمندی مستاصلند. همه این ها یعنی دستت را باید به زانوی خودت بگیری و بلند شوی . عصا مصا هم در کار نیست!

 این وسط بعضی نهاد ها تصمیم گرفته اند دوره هایی برای آموزش جوان ها در حوزه کارآفرینی برگزار کنند. هفته آخر اردیبهشت خانه شهریاران جوان سمیناری برگزار کرد تا به جوان ها یاد بدهد خود اشتغالی یعنی چه و از کجا باید شروع کنند. این همایش کارگاه های متنوعی داشت و از همه مهم تر، استادان و کارآفرینان نمونه ای که می شد با آن ها گپ زد. این گپ ها بیشتر به درد می خورند. موافقید؟





:: موضوعات مرتبط: راز و رمز های تجارت , ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: