نوشته شده توسط : تاجر ایرانی

دختران عزیز حتما بخونيـــــــــــــد تا هميشه پاك باقي بمونيد....

شما ،  دختر خانم  که در فرهنگی مشترک با ما در ایران و یا کشورهای فارسی زبان زندگی می کنی . مهم نیست که پایبند کدام آیین و دین هستی ، ما پایگاه بوم زندگی مطمئن می باشیم که شما دختران فارسی زبان می دانید که در فرهنگ و سنت سرزمین شما باکره بودن و پاک بودن یک اصل بزرگ برای دختران  بشمار می رود . ما به شما اطمینان می دهیم حتی پسرانی که در دوره تجرد با دختران زیادی رابطه جنسی دارند ، در هنگام ازدواج به دنبال دختران باکره می گردند و باکره بودن دختر را یکی از شروط همسر خود اعلام می کنند . این را مشاوره های صورت گرفته با این سایت تایید می کند . ما مطمئن هستیم شما ازدواج و یک رابطه عاشقانه همیشگی را به بی بندوباری جنسی ترجیح می دهید .اما برای کمک به شما در گفتن “ نه”  تلاش خواهیم کرد

مهارت نه گفتن مهارتی است که با تمرین و ممارست فراگرفته می شود ولی در اینجا برخی از عبارتهایی که معمولا” توسط فرد مقابل بکار برده می شود تا شما را متقاعد کند که با او رابطه جنسی داشته باشید را آورده ایم . در مقابل عباراتی را که شما می توانید در پاسخ به او بکار ببرید تا او را منصرف نمائید پیشنهاد کرده ایم. در ضمن بدانید که متاسفانه امروزه برخی پسرها با وعده ها و قول های دروغ ازدواج اعتماد دختر را جلب کرده و سپس او را فریب داده و سعی بر برقراری ارتباط جنسی با دختر میکنند.

عبارت های بکار رفته توسط فردی که تلاش میکند شما را متقاعد کند که با او تماس جنسی داشته باشید

پاسخ های احتمالی و پیشنهادی توسط شما برای نه گفتن مؤثر

این روزه ها همه دختر ها و پسر ها  تماس جنسی دارند

پس حالا تو می تونی کس دیگری رو پیدا کنی؛ من هر کسی نیستم؛ من برای خودم فردی مجزا و خاص هستم

تو هنوز یک دختر باکره هستی (تمسخر)

من افتخار میکنم که هنوز باکره هستم. من می تونم در ظرف چند ثانیه شبیه تو بشم اما هرگز  تو نمی تونی مثل من بشی

به من نشون بده که چقدر منو دوست داری  

تو هم  با انتظار کشیدن تا زمان ازدواج  به من نشون بده که  چقدر منو دوست داری

چطور من بفهمم که تو می تونی بچه دار بشی؟

آیا تو فقط زمانی می تونی منو دوست داشته باشی که من از تو بچه داشته باشم؟

تو با اولین تماس جنسی باردار نمی شوی

من به بلوغ رسیده ام البته من می تونم باردار بشم

هیچکس نخواهد فهمید

خدا می بیند؛ من خواهم دانست، و تو هم خواهی دانست

تو فکر میکنی ممکنه من ایدز داشته باشم  

آیا من مثل یه احمق هستم ، هر کسی میدونه که تو می تونی سالها عفونت ایدز را در خود داشته باشی قبل از اینکه به ایدز تبدیل شود

نگران نباش من کاندوم استفاده میکنم  

اگر نه تماس جنسی داشته باشم و نه کاندوم مصرف کنم من هرگز نگران نخواهم شد

ما به هر حال  با هم ازدواج میکنیم

پس ما می تونیم صبر کنیم و شب ازدواجمان را یک شب بیاد ماندنی بکنیم

تماس جنسی چیز نرمال و طبیعی است  

مثل مرگ ، من فکر میکنم من صبر خواهم کرد تا زمان مقرر شده توسط خدا برای هر دومون برسه

من بدنبال کسی دیگر خواهم رفت اگر تو نمی خواهی تماس داشته باشی  

پس برو پیدا کن

من به تو روشهای عالی رو نشون میدهم  

خدا رو شکر! برای انتظار تماس جنسی با همسرم عالی خواهد بود 

ما می تونیم با همین یک بار خلاص بشیم

من ممکنه از نظر جسمی از شر اون خلاص بشم اما نمی تونم از احساسات یا وجدان خودم خلاص بشم



:: موضوعات مرتبط: آموزش كامل مسايل جنسي قسمت چهارم , ,
:: برچسب‌ها: دختران عزیز , مهارت نه گفتن ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تاجر ایرانی

نازایی یا ناتوانی برای بچه دار شدن بعد از یکسال رابطه جنسی مداوم بدون پیشگیری، بسیار متداول تر از آن چیزی است که تصور می کنید. بچه دار شدن آسان به نظر می رسد اما برای همه زوج ها اینطور نیست. خیلی از زوج ها برای باردار شدن مشکل دارند. اگر شما هم با این مسئله روبه رو هستید باید بدانید که تنها نیستید. وقتی میل به بچه دار شدن پیش بیاید، زوج ها همه تلاششان را برای باردار شدن سریع به کار می گیرند و بعد وقتی همه چیز آنطور که برنامه ریزی کرده بودند پیش نمی رود، تقصیر را گردن همدیگر می اندازند. در زیر به چند نکته درمورد حفظ رابطه تان در اینگونه موارد اشاره می کنیم.

به نقاط مثبت فکر کنید

زمانیکه اوایل ازدواج با شوهرتان رابطه جنسی برقرار می کردید از اینکه نکند باردار شوید می ترسیدید اما امروز بدون هیچ ترسی آزادانه بدون پیشگیری این کار را انجام می دهید. این آزادی باعث می شود هر زمان که خواستید بدون اینکه لازم باشد به عواقب آن فکر کنید، از این بترسید که نکند زمان خطرناک برای باردار شدن باشد، رابطه جنسی داشته باشید. اصلاً خودتان می خواهید همیشه بهترین زمان برای باردار شدن باشد. این نقطه مثبت نیست؟

اجازه ندهید رابطه جنسی برایتان عادی شود

فقط به خاطر اینکه باید سکس کنید و احتمالاً مجبورید آنرا براساس زمان تخمک گذاری تنظیم کنید به این معنا نیست که باید کاری کسل کننده و مثل یک وظیفه باشد. یک شام خیلی خوب درست کنید و روی میزتان چند شمع روشن کنید. یک لباس زیر جذاب بپوشید، با همسرتان حمام کنید. و بعد شروع کنید. عشق باید حرف اول را در کل رابطه بزند.

به طبیعت کمک کنید

وقتی تصمیم گرفتید که بچه دار شوید، باید اول بدون هیچ پیشگیری رابطه جنسی برقرار کنید تا ببینید چه اتفاقی می افتد. بعد از شش ماه باید کارهایی مثل تست کیت های تخمک گذاری، گرفتن دمای پایه بدن و تقویم های تخمک گذاری را استفاده کنید. از این وسائل باید تا جایی استفاده کنید که خیلی حساستان نکند و به آنها وابسته نشوید. این وسائل فقط کمکتان می کنند بدانید چه زمان هایی بیشتر احتمال باردار شدن هست.

با دیگران مشورت کنید

هر کسی متفاوت است و بعضی زوج ها نمی توانند خود را راضی کنند که درمورد شکستشان در تلاش برای باردار شدن حرف بزنند. از طرف دیگر، خیلی ها خیلی راحت با بقیه مشورت می کنند. ممکن است یک زوج از تست تخمک گذاری که دادند و زندگیشان را تغییر داد برایتان بگویند. یک زوج دیگر ممکن است یک پزشک نازایی خوب به شما معرفی کند. زوج دیگری ممکن است داستان تلاش های بی فایده شان، صبر و حوصله کردنشان و موفقیت نهاییشان را برایتان بگویند. با شنیدن این داستان ها حال وهوایتان بهتر خواهد شد.

سالم بمانید

باید با خوردن غذاهای سالم و دنبال کردن یک رژیم غذایی متوازن، ورزش منظم و دوری از سیگار و مشروب، زندگی سالم داشته باشید. البته لازم است که به اتفاق همسرتان برای چکاپ نزد پزشک بروید و میلتان به بچه دار شدن را با او در میان بگذارید. همچنین خوب است که درمورد ویتامین های قبل از تولد هم با پزشک صحبت کنید چون خانم ها باید قبل از باردار شدن شروع به استفاده از این ویتامین ها کنند.

از استرس دوری کنید

بیرون کردن استرس از زندگی باید جزء ملزومات زندگیتان باشد. گرچه شواهد علمی کمی درمورد تاثیر استرس بر نازایی وجود دارد اما استرس به طرق مختلف بر سلامت شما تاثیر می گذارد. حتی می تواند در هورمون هایتان هم اختلال ایجاد کند. باید تا می توانید آرامشتان را حفظ کنید. دنبال مدیتیشن بروید. یوگا یاد بگیرید. روش هایی برای تخلیه استرس برای خودتان پیدا کنید. اجازه ندهید مشکلاتی که برای بچه دار شدن دارید بر شما تاثیر منفی بگذارد. دشوار است اما اگر بر شکست هایتان تمرکز نکنید هیچوقت به موفقیت نمی رسید.

هیچوقت همدیگر را مقصر نکنید

هیچوقت همدیگر را برای بچه دار نشدن متهم نکنید، خودتان را هم همینطور. تقصیر هیکس نیست. با گذشت زمان راه حلی برای آن پیدا خواهید کرد. مقصر کردن هم فقط باعث خراب شدن رابطه تان می شود نه چیز دیگر.

بدانید چه زمان باید کمک بگیرید

اکثر راهبردهای پزشکی توصیه می کند که بعد از حداقل یکسال تلاش برای باردار شدن بدون موفقیت به متخصص مراجعه کنید. زنان بالاتر از 35 سال باید بعد از شش ماه به پزشک مراجعه کنند چون بچه دار شدن در آن سن دشوارتر می شود. اما مدام با پزشکتان در تماس باشید و به توصیه های او عمل کنید. کمک گرفتن از متخصص هیچ اشکالی ندارد. گاهی اوقات یک کمک کوچک درست همان چیزی است که لازم داشتید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش كامل مسايل جنسي قسمت چهارم , ,
:: برچسب‌ها: نازایی , ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تاجر ایرانی

انگشت‌نما شدن آدم‌های چاق، آنها را در زوج‌یابی دچار مشکل می‌کند و باعث تضعیف سلامت جنسی‌شان می‌شود.

یک پژوهش جدید نشان می‌دهد که چاقی با کاهش فعالیت جنسی و تضعیف سلامت جنسی همراه است. این پژوهش نشان می‌دهد که چاق بودن، احتمال ناتوانی‌های نعوظی و خطر ابتلا به بیماری‌های مقاربتی را به میزان زیادی افزایش می‌دهد....

ناتالی بایوس، استادیار دانشکده بهداشت و پزشکی گرمسیری لندن و مدیر پژوهشی موسسه ملی پژوهش بهداشتی و پزشکی در پاریس که سرپرستی این پژوهش را بر عهده داشته، می‌گوید: «چاق بودن تاثیر شدیدی بر زندگی جنسی فرد دارد.»

او می‌افزاید: «زنان چاق به علت فشار اجتماعی و انگشت‌نما شدن در اجتماع با احتمال کمتری ممکن است همسر پیدا کنند و فعالیت جنسی داشته باشند؛ چراکه چاقی آنها برای مردانی که با آنها برخورد می‌کنند، ناراحت‌کننده است.» به گفته بایوس، زنان چاق با احتمال بیشتری نسبت به زنان لاغر، ممکن است همسری پیدا کنند که اضافه وزن داشته یا چاق باشد. او می‌گوید: «بسیاری از این مشکلات ناشی از انگشت‌نماشدن زنان چاق است و این زنان با احتمال بیشتری ممکن است که اعتماد به نفس پایین‌تری داشته باشند.» نتایج این بررسی در شماره 16 ژوئن نسخه آنلاین ژورنال پزشکی بریتانیا منتشر شده است.

نتیجه‌های یک تحقیق علمی

بایوس و همکارانش، داده‌های مربوط به رفتار جنسی را در بیش از 12 هزار مرد و زن فرانسوی جمع‌آوری کردند. در میان این گروه 3651 نفر از زنان و 2725 نفر از مردان دارای وزن طبیعی؛1010 زن و 1488 مرد دارای اضافه‌وزن و 411 زن و 350 مرد، طبق تعریف طبی، چاق بودند.

در مقایسه با زنان و مردان دارای وزن طبیعی، زنان چاق با احتمال 30 درصد کمتر و مردان چاق با احتمال 70 درصد کمتر، فعالیت جنسی داشتند. همچنین مردان چاق با احتمال 5/2 برابر بیشتر نسبت به مردان با وزن طبیعی دچار ناتوانی نعوظ ‌و مردان چاق زیر 30 سال با احتمال بیشتری دچار بیماری مقاربتی شده بودند.یک یافته دیگر در این پژوهش آن بود که زنان چاق زیر 30 سال، اغلب به دنبال مشورت برای تنظیم خانواده یا استفاده از قرص‌های خوراکی ضدبارداری نمی‌روند و در نتیجه، با احتمال بیشتری ممکن است دچار بارداری ناخواسته شوند و با احتمال کمتری نیز به متخصص زایمان مراجعه می‌کنند. به گفته بایوس، این زنان به‌خاطر اضافه وزن، در مراجعه به متخصص زنان برای گرفتن توصیه در مورد روش‌های ضدبارداری، احساس راحتی نمی‌کنند.

دکتر سندی گلدبک وود، متخصص پزشکی روانی‌جنسی از بنیاد بهداشت روانی کامدن و ایسلینگتون در انگلستان که شرحی بر این پژوهش در همین شماره ژورنال پزشکی بریتانیا نوشته است، می‌گوید: «تفاوت تجربیات جنسی افراد چاق و غیرچاق باید با احتیاط تفسیر شود. ما باید شناخت بیشتری از احساس افراد چاق نسبت به زندگی جنسی‌شان پیدا کنیم و دریابیم که چه انگیزه‌هایی نگرش و رفتارهای مشاهده ‌شده در آنها را ایجاد می‌کند. ما باید بدانیم که چرا زنان چاق به‌رغم فعالیت جنسی کمتر، استفاده کمتری از روش‌های ضدبارداری می‌کنند و بیشتر دچار بارداری‌های ناخواسته می‌شوند.» او می‌افزاید: «پاسخ‌ها ممکن است پیچیده و دارای جنبه‌های زیستی، روانی و اجتماعی خاصی باشد که روشن‌شدن آنها نیاز به یک رویکرد پژوهشی‌ کیفی دارد.»

گلدبک‌وود یادآور می‌شود که پزشکان باید شجاعت، مهارت و حساسیت لازم را برای گفتگوی صریح با بیماران خود درباره وزن آنها و زندگی جنسی‌شان داشته باشند. او می‌گوید:‌ «پزشکان باید توجه ویژه‌ای به نیازهای پیچیده زنان چاق از لحاظ شیوه‌های ضدبارداری داشته باشند.»‌


دکتر رابرت شوارتز، استاد و رییس بخش پزشکی خانواده در دانشکده پزشکی دانشگاه میامی میلر نیز موافق است که در حال حاضر بسیاری از پزشکان به وضعیت زندگی جنسی بیماران چاق توجهی نمی‌کنند. توصیه او به پزشکان این است که: «فرض را بر این نگذارید که بیماران شما نیازی به مشاوره مناسب در این زمینه ندارند.»



:: موضوعات مرتبط: آموزش كامل مسايل جنسي قسمت چهارم , ,
:: برچسب‌ها: چاقی , زناشویی , ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تاجر ایرانی

 

"حس تملک زنانه" تقریبا معادل با " غیرت مردانه" است. یعنی هر دو این مفاهیم را می توان هم ردیف هم به شمار آورد به جز اینکه این ویژگی ها، تحت تاثیر شرایط جنسیتی فرد قرار می گیرد.

 

حسادت نوعی خشم درونی است که مرتبه هایی از آن در همه افراد وجود دارد ولی ممکن است در بعضی کمتر و در برخی بیشتر دیده شود؛ اما آنچه در ادبیات قدیم ایرانیان یافت می شود این است که زنان حسودتر از مردان دانسته شده و حتی در روان شناسی امروز نیز برخی معتقدند که زنان در روابط بین فردی و در رابطه با جنس مخالف حساس تر، خودمحورتر و حسودتر از مردان هستند. حسادت می تواند خود را در رقابتی پایدار و یا در کناره گیری از همه رقابتها آشکار سازد. بین مردان حسادت بیشتر جنبه رقابت دارد و رقابت آنها در مسایل خارج از مالکیت مشاهده می شود. اما به نظر می رسد که حسادت در زنان شکل دیگری به خود گرفته و آنها بیشتر نسبت به مقوله هایی به شدت تحریک می شوند که تصور می کنند تحت مالکیت آنهاست و یا می خواهند با تلاش خود آن را تحت کنترل و مالکیت خود قرار دهند.

 

اشتباه نکنید در این مقاله سعی نداریم در مورد حسادت(در معنای عام) یعنی آنچه با چشم و هم چشمی و رقابت بر سر تامین تجملات زندگی و .. است صحبت کنیم بلکه آن نوع حسادت در زنان را می خواهیم بررسی کنیم که با مفهوم "حس تملک زنانه" مترادف است یعنی همان احساسی که گاه زنان را بدان جهت سوق می دهد که در مورد تمام روابط و مناسبات همسرشان حساس شده و حتی همسرشان را به خاطر ارتباط صمیمانه با محارم خویش (مادر و خواهر و ..) مورد بازخواست قرار می دهند. یعنی به نوعی همسرشان را مختص خود می خواهند و دوست ندارند او با هیچ زن دیگری در سطحی ترین روابط قرار گیرد. این حس همان حسی است که عمدتا باعث ایجاد اختلاف و کشمکش بین عروسها و مادر شوهر ها و یا عروسها و خواهر شوهرها می شود.

 

حسادت می تواند خود را در رقابتی پایدار و یا در کناره گیری از همه رقابتها آشکار سازد. بین مردان حسادت بیشتر جنبه رقابت دارد و رقابت آنها در مسایل خارج از مالکیت مشاهده می شود.

 

تصور کنید مردی ازدواج کرده و در یک زمان واحد میان محبت دو زن (مادر و همسر خود) قرار گرفته است. در این میان هر یک از دو طرف سعی دارند مرد مذکور را به سمت خود جذب کرده و حتی امکان دارد برای رسیدن به هدف خود از برخی ترفندها و راهکارهای زنانه استفاده کنند. مسلما نتیجه چنین کشمکشی در معمولی ترین شرایط ایجاد درگیری میان طرفین است.

 

البته این یک نیاز طبیعی است که هر زنی همسرش را تنها برای خود بخواهد و در مورد روابط و مناسبات او با سایر زنان حساسیت نشان دهد اما گاه این حس تملک از شکل طبیعی خود خارج شده و همان طور که گفتیم باعث ایجاد تنش و درگیری در زندگی مشترک می گردد. اگر بخواهیم این احساس را طوری توصیف کنیم که شما بتوانید بهتر متوجه آن شوید باید بگوییم که "حس تملک زنانه" تقریبا معادل با " غیرت مردانه" است. یعنی هر دو این مفاهیم را می توان هم ردیف هم به شمار آورد به جز اینکه این ویژگی ها، تحت تاثیر شرایط جنسیتی فرد قرار می گیرد.

 

این نوع حسادت (یا همان حس تملک) وقتی از شکل طبیعی خود خارج می شود، باعث می گردد که زن بر روی روابط همسر خود حساس شده و نسبت به هر ارتباطی که با زنان دیگر دارد(اعم از سلام و احوال پرسی و یا صحبتهای معمولی) واکنش شدید نشان دهد. در برخی از زنان این ویژگی چنان شدت می یابد که مسیر نگاههای همسرشان را در کوچه و خیابان دنبال می کنند تا ببینند آیا او به زنان دیگر نظر می افکند یا نه؟ و یا حتی برخی از مردان هنگام مراجعه به مشاور از این مساله شکایت دارند که حتی جرات تماشاکردن فیلمها، سریالها و یا برنامه هایی را که زنان در آن حضور دارند را نمی کنند.

 

البته فراموش نکنید که درست است که عده معدودی از زنان دچار این مشکل بوده و زندگی را برای خود و همسرشان سخت می کنند اما برخی دیگر از زنان به واقع حق دارند تا این نوع حساسیتها را در ارتباطات همسر خود نشان دهند .

 

برای مثال این دسته از زنان دارای همسرانی هستند که :

- در روابط و صحبتهای خود با زنان نامحرم یا غریبه بیش از حد گرم گرفته و به بذله گویی می پردازند

 

- سابقه ای از بی وفایی نسبت به همسرشان را دارند

 

- در حضور همسرشان از زنان دیگر(چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ نوع عملکرد و ...) تعریف و تمجید می کنند

 

- مرز بین روابط شخصی و روابط کاری را نمی دانند یعنی در منزل هم که هستند با همکاران خانم خود در تماس و یا در حال اس ام اس زدن هستند و بسیاری از دلایل دیگر...

 

بنابراین با توجه به طبع حساس زنانه کاملا طبیعی است که یک زن نسبت به همسر خود و با مشاهده این صحنه ها در روابط همسرش دچار وسواس شده و دایما سعی کند او را تحت کنترل خود قرار دهد.

 

 

در ادامه این مقاله چند توصیه اجمالی برای مردانی داریم که رفتارها و روابط شان کاملا در چارچوب و مطابق با عرف و شرع است اما متاسفانه باز هم تحت کنترل دایم همسرشان هستند:

 

- با خودتان خلوت کنید و بررسی نمایید که چرا همسرتان تا این حد در مورد رفتارهای شما حساس بوده و شما را کنترل می کند؟ آیا شما شوهر خوبی برای همسرتان هستید؟ آیا توجهی را که نیازمند آن است به وی ارایه می دهید؟ آیا رفتارهایتان با زنان دیگر در حد و حدود طبیعی خود است یا اینکه پا را از حد و مرز خود فراتر می نهید؟...

 

"حس تملک زنانه" تقریبا معادل با " غیرت مردانه" است. یعنی هر دو این مفاهیم را می توان هم ردیف هم به شمار آورد به جز اینکه این ویژگی ها، تحت تاثیر شرایط جنسیتی فرد قرار می گیرد.

 

- دقت کنید و ببینید چه زمانهایی شدت کنترل و حساسیت همسرتان نسبت به شما کاهش یا افزایش می یابد؟ ببینید در آن زمانها چه رفتاهایی را انجام داده اید و از انجام چه رفتارهایی خودداری کرده اید؟

با همسرتان صحبت کنید و در مورد رفتار و عملکرد او به بحث بنشینید. از او به خاطر رفتارش توضیح بخواهید و در مقابل برای همسرتان توضیح دهید که وقتی شما را مورد کنترل دایم قرار می دهد، چه احساسی دارید .

 

برای مثال این گونه برای ایشان توضیح دهید:

وقتی دایم تماسهای تلفن همراه مرا چک می کنی احساس می کنم که...(سپس احساس خود را کاملا برای همسرتان وصف کنید)

 


موفقیت زناشویی

- از همسرتان دوستانه بخواهید که رفتارش را مورد تجدید نظر و تغییر قرار دهد و خودش را به جای شما بگذارد و ببیند آیا دوست دارد که دایما او را تحت نظارت دایم قرار داده و به وی اعتماد نداشته باشید.

 

- به طور منظم به همسرتان ابراز علاقه کرده و به او بگویید که " تنها زن زندگی من تو هستی و تو را با تمام نقاط قوت و ضعفی که داری دوست دارم و ..." به این ترتیب همیشه به همسرتان اطمینان خاطر را هدیه دهید.

 و توصیه آخر اینکه...

اگر ملاحظه می کنید رفتار همسرتان(بدون دلایل منطقی) ادامه دار شده و تلاش برای بهبود این وضعیت تاثیر مطلوبی نداشته ، مراجعه نزد مشاور خانواده را به شما و همسرتان توصیه می کنیم. گاهی اوقات متخصصان ، متوجه جزییاتی می شوند که شاید شما و همسرتان با ساعتها گفتگو و یا حتی مجادله نیز قادر به یافتن آن نباشید.



:: موضوعات مرتبط: آموزش كامل مسايل جنسي قسمت چهارم , ,
:: برچسب‌ها: زناشویی , تملک زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1389 | نظرات ()